Monday, March 22, 2010

Cara Hidup Baru - Air Alkalin

Hi..
Tidak sangka sudah 3 minggu pula saya tak update my blogs.. sebab kadangkala line di tambunan tak seberapa bagus. ya.. di tambunan line broadband disana terutamanya DiGi Broadband hanya mencapai download speed "GPRS" saja. itu lah sebab jarang dapat meng-update blogs.

Ok, Ada Info baru yg saya dapat berkenaan dengan cara hidup kita sekarang, Anyway,, thanks to my Good Buddy ( Jeffrin Philip ) dari zaman persekolahan lagi telah telefon saya secara menggejut tentang product baru di pasaran sekarang. Saya terkejut jugalah tiba2 dia call and directly cakap "Kita Sihat & Kayalah ni kali". belum pun sempat dengar info penuh, " mari kita pigi dengar talk this Friday to Sunday di CityTel Hotel, kk". dengan blur2 saya pun reply OK ja.

Dengan Hati yang berdebar-debar, jadi saya turun lah dari Tambunan ke KK pada hari sabtu tu dan terus ke CityTel Hotel untuk dengar talk.. Sapa jua tak mau Kesihatan & Kaya kan. maklum lah selama ini banyak jua saya join MLM, macam-macam sampai tak dapat kira & malangnya apa yang di labur tidak semua dapat balik model..

Time dengar Talk, yang paling menarik minat saya tentang ini product dorang iaitu Tourmaline Flash with Nano Tech, dimana cuma guna air kosong dan masukkan air dalam Flash (cam shaker di Bar), goncang skejap pas tu minum. Dorang cakap itulah Air Alkalin, baik utk badan & kesihatan, sebab dengan cara meminum banyak Air Alkalin, Asid dalam badan kita akan berkurangan, kalau asid dalam badan kita kurang, punca penyakit Kronik jua akan berkurangan.








Tourmaline Flash , Yes.. ini lah product dorang, Dorang buat demo lagi dengan PH tester untuk air dalam flash ini, Yellow to Orange / Red = Asidic & Blue to Purple = Alkaline. Jadi keputusan air Tourmaline Flash is = Dark Blue (Alkaline). Wah.. Memang bagus!!! ( boleh Buat biz ni sambil menjaga kesihatan). Yes.. memang pun boleh..

tapi memandangkan selama ni banyak MLM suda saya join,, sia kena Hati2 sebelum jadi Member, Saya balik rumah, buka internet dan youtube.com untuk cari maklumat tentang Air Alkaline, Apa kebaikan & keburukan, Latar-belakang Syarikat yg menjual & Marketing Plan kalau untuk mereka berminat dengan  Bisness Tourmaline Flash ni..

So sini ada beberapa Info yang boleh saya kongsi untuk kamu dimana telah menyakinkan saya untuk join ini biz:

1) www.i-intelligent.com.my
   (Syarikat bertanggungjawap untuk memasarkan Produk Tourmaline Flash)
2) http://air.sevennseven.com/art.asp?id=10
3) www.ph-ion.com/index.asp?pageaction=custom&ID=160
4) http://shop.synderhealth.com/article_info.php?article_id=21
5) www.Youtube.com ( cari Alkaline water)
6) www.google.com.my ( kalau nak cari Info dalam bahasa malaysia).

kalau kamu nak buat Biz talk, alat-alat yang perlu ada:

1) PH tester (cari di kedai jual ikan atau Farmasi)
2) 2 x Gelas kecil
3) Straw (blow air dalam gelas yg dicampur PH tester)
4) Risalah & Broucher dari Syarikat I-Intellinget
    ( ini biasa diberi kalu kamu jadi Member)
5) mineral Water atau Air paip.
6) Laptop/ handphone / PSP (demo Video)
----   Contoh Demo Video No.3 -----

barang2 di atas mesti ada untuk senang kamu buat Demo dan sekaligus dapat menyakinkan orang yang bakar join untuk kepentingan Kesihatan sambil menjana pendapatan sampingan. 

kepada mereka yang inginkan kesihatan yg bagus, jgn lah korang ragu2 dengan apa2 produk yang berasaskan Air Alkalin, banyak jua syarikat yg memasarkan produk cam ni tapi kita kena paham jua Marketing Plan sebab ini akan menentukan pendapatan kita. tapi jgn lupa jua produknya kalau sudah diluluskan oleh SIRIM sebab kalu tak ada sijil maka produk tersebut adalah tidak terdaftar oleh Kementerian Pedagangan Malaysia.  

Nak Info seterusnya sila lah call saya 019-8303009 ( sabah ).
Blogs Rujukan : http://www.i-intelligent2u.com/index.php

Pls watch this!!! This is why Im taken this product.
Kangen Water = Alkaline Water.




No comments: