Saturday, March 27, 2010

Carta PH - Pemakanan yang Sihat dan tidak Sihat




Hi semua...

Disini ada Carta PH yang mana menunjukkan pelbagai jenis makanan & minuman yang Baik & tidak baik untuk badan kita, sila perhatikan dengan teliti sebab selama ni kita tak tahu apa yang kita makan & minum tu akan memudaratkan badan kita atau tidak..

Biasalah Dunia sekarang serba moden, pelbagai jenis Makanan & Minuman di cipta untuk memuaskan nafsu keinginan cara hidup kita tanpa kenal pasti apa yang kita makan & minum itu adakah baik atau tidak sehingga timbul pelbagai jenis penyakit Kronik spt Darah Tinggi, Diabetis, kanser, Migran, Gaut dll.

So disini sia selitkan Carta PH dimana ianya menunjukkan pemakanan & peminuman yang baik untuk badan kita, sering jua kita keliru dengan banyaknya jenis air minuman(mineral water) yang dijual dipasaran sekarang tapi bukan semuanya bebas dari Asid / toksid.

Dengan itu kita kena berhati-hati untuk meminum air sebab badan kita memerlukan air untuk membuang asid yang berlebihan dalam badan kita supaya kita bebas dari penyakit Kronik zaman Moden...

Selama beberapa minggu menggunakan Tourmaline Flash yang mempunyai bacaan PH 9.5, Saya merasa sedikit sembuh daripada penyakit lama spt: Sakit tulang belakang, cepat penat, sakit kaki apabila setiap kali bangun pagi, migran, tenaga untuk menggangkap barang beratk dan cepat mengantuk.

Ini bukan nak Promot barang tapi saya rasa siapa yang sedang membaca artikel yang saya tulis ini sebenarnya saya percaya dengan produk tersebut sebab saya sendiri sudah mencubanya.

nak tahu lebih Info tentang Tourmaline Flash.. sila call 019-8303009






No comments: